Önismeret, motiváció, vállalkozás, fókusz.

Önismeret, motiváció, vállalkozás, fókusz.

A marketing harmadik törvénye

hol jobb lenni

2017. április 03. - Czégé Zoltán

70403_branding.jpg

Muszály megint kicsit a marketinggel foglalkozni, mert körülvesz bennünket, és nem árt ha eligazodunk benne, mit közvetít illetve mi mit kell közvetítsünk általa.....

Jobb elsőnek lenni a koponyákban, mint elsőnek lenni a piacon.

A világ első személyi számítógépe a MITS Altair 8800 volt. Az első sorozatgyártásra alkalmas tévét a Du Mont hozta ki. A Durea dobta ki az első gépkocsit, a Hurley jött ki az első mosógéppal. Mára mind eltűnt. Valami baj van az első törvénnyel, az indulási vezérpozíció törvényével? Szó sincs róla! De a koponya törvénye módosítja. A koponyák törvénye az érzetek törvényéből következik. Ha a marketing az érzetek, nem pedig a termékek csatája, a koponyának, vagyis ahogy a vevő gondolkodik, meghatározóbb jelentősége van,  mint a piacnak. Lehetetlen megváltoztatni egy véleményt, ha valaki már elkötelezte magát mellette. Nem buli frontálisan megtámadni a magát jól beásó ellenséget!

Ha be akarsz jutni a koponyába, akkor robbantsd bele magad.

A kezdésnél öt játékos volta a piacon:

  • Apple
  • Commodore Pet
  • IMSAI 8080
  • MITS ALTAIR 8800
  • Radio Shack TRS-80

Melyik név a legegyszerűbb és a legkönnyebben megjegyezhető?

Ezért fontos a pozicionálás és a branding is..... Megkall találnod azt a piaci szegmenset, ahol első lehetsz a koponyákban. Igen, ilyen kampányba érdemes pénzt fekteteni. A vakvilágba dobni pénzt marketingköltség alapon nagy hülyeség.

A bejegyzés trackback címe:

https://cgzoli.blog.hu/api/trackback/id/tr5912396779

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása